maandag 7 februari 2011

Miss Beautiful

Jenny O'Hara was de mooiste vrouw op de prairie rond 1880. Zo won ze in 1882 maar liefst vier keer de titel van Mooiste Van Het Dorp, in vier verschillende dorpen. In 1883 won ze zelfs zelfs vijf keer (dat kwam dus omdat ze continu verhuisde; waarom, dat lees je hieronder). Zelf genoot ze enorm van al die aandacht maar haar man vond het minder leuk.


mijn vrouw doet steeds weer mee
aan verkiezingen voor de mooiste
ik vind dat niet zo'n goed idee
mannen kijken gulzig naar haar
met beide ogen, ja alletwee

ze zitten maar wat te gluren
drinken zich dan moed in
om naar haar borsten te turen
ik ben echt niet heel jaloers
maar kan het toch niet verduren

ik wil dat ze stopt met dit gedoe
zij zelf is het nog lang niet beu
maar ik word zo ontzettend moe
van al die mannen in extase
naar welk dorp kunnen we nu nog toe?


Countryman Ray

Geen opmerkingen:

Een reactie posten